Україна потужно заявила про себе на WorldFood Poland 2025!
Варшава знову стала центром міжнародної харчової індустрії — виставка WorldFood Poland 2025 зібрала сотні учасників з десятків країн, а її відвідувачами стали тисячі закупівельників, дистриб’юторів, представників ритейлу та HoReCa.
Цього року Україна була представлена особливо яскраво — завдяки спільним зусиллям Українського експортного альянсу та Центру підтримки експорту, 16 компаній стали обличчям нашої країни на виставці.
Європейський Союз сьогодні є ключовим торговельним партнером України:
• понад 60% українського експорту продукції харчової промисловості спрямовано саме до країн ЄС
• Польща виступає не лише як один із найбільших імпортерів, а й як логістичний та дистриб’юторський хаб для всього європейського ринку
• участь у виставках на кшталт WorldFood — це не просто маркетинг, це вихід до міжнародних закупівельників, мереж та нових контрактів
Що ми показали світові?
Галіція — натуральні соки та пюре
Стар Брендс — бакалія, снеки та соки
Захід Солод — якісний український солод
Герчак — сухарі, тарталетки, снеки
Виробник Плюс — печиво та солодощі
Еліт Фуд — снеки й цукерки преміум сегменту
Ледова — сублімовані фрукти та овочі
Дансой — українські соуси
ТМ Все по часнику — часникові пасти
Т Престиж — 500+ найменувань кондитерських виробів
Еко Вуд — одноразовий дерев’яний посуд
Фізі — рослинний протеїн та здорові батончики
Золоте зерно — палички, кава, снеки, батончики
Жирнов (Ново-Водолазький МЖК) — майонез, соуси, консервація
Екона — продукти для суші, супи, снеки
Полтава Сад / ТМ Моркішка — повний цикл вирощування та пакування моркви
Результат — десятки контактів, зустрічей, запитів та потенційних контрактів.
Ми ще раз довели: українська продукція — це смачно, сучасно, якісно й варте уваги на міжнародній арені.
Дякуємо всім учасникам за командну роботу та гідну репрезентацію країни!
Варшава знову стала центром міжнародної харчової індустрії — виставка WorldFood Poland 2025 зібрала сотні учасників з десятків країн, а її відвідувачами стали тисячі закупівельників, дистриб’юторів, представників ритейлу та HoReCa.
Цього року Україна була представлена особливо яскраво — завдяки спільним зусиллям Українського експортного альянсу та Центру підтримки експорту, 16 компаній стали обличчям нашої країни на виставці.
Європейський Союз сьогодні є ключовим торговельним партнером України:
• понад 60% українського експорту продукції харчової промисловості спрямовано саме до країн ЄС
• Польща виступає не лише як один із найбільших імпортерів, а й як логістичний та дистриб’юторський хаб для всього європейського ринку
• участь у виставках на кшталт WorldFood — це не просто маркетинг, це вихід до міжнародних закупівельників, мереж та нових контрактів
Що ми показали світові?
Галіція — натуральні соки та пюре
Стар Брендс — бакалія, снеки та соки
Захід Солод — якісний український солод
Герчак — сухарі, тарталетки, снеки
Виробник Плюс — печиво та солодощі
Еліт Фуд — снеки й цукерки преміум сегменту
Ледова — сублімовані фрукти та овочі
Дансой — українські соуси
ТМ Все по часнику — часникові пасти
Т Престиж — 500+ найменувань кондитерських виробів
Еко Вуд — одноразовий дерев’яний посуд
Фізі — рослинний протеїн та здорові батончики
Золоте зерно — палички, кава, снеки, батончики
Жирнов (Ново-Водолазький МЖК) — майонез, соуси, консервація
Екона — продукти для суші, супи, снеки
Полтава Сад / ТМ Моркішка — повний цикл вирощування та пакування моркви
Результат — десятки контактів, зустрічей, запитів та потенційних контрактів.
Ми ще раз довели: українська продукція — це смачно, сучасно, якісно й варте уваги на міжнародній арені.
Дякуємо всім учасникам за командну роботу та гідну репрезентацію країни!