Українське морозиво підкорює найбільшу продовольчу виставку світу
Історія успіху компанії Хладопром
Історія харківської компанії Хладопром – виробника улюбленого продукту мільйонів людей – морозива – почалася у далекому 1932 році із маленького цеху. Нині ця фабрика є одним із лідерів українського ринку морозива. Високоякісна продукція викликає довіру не тільки у національних покупців, але і у іноземних - продукція фабрики вже продається у США, а міжнародний сертифікат IFS Food компанія отримала першою серед виробників морозива.
Олександр Айдаров, начальник відділу розвитку, у пошуку засобів, що підвищують ефективність участі у виставках, доєднався до четвертого потоку навчання на програму Expo Profi: Agrifood. Навчання припало як раз у піковий період підготовки Олександра до головної міжнародної виставки у продовольчому секторі – Anuga, яка проходить раз на два роки у жовтні у м.Кельн, Німеччина. Як зазначає Олександр, попри те, що у них вже був досвід участі на цій виставці, цей курс був як раз вчасно.
"Завдяки курсу передбачив та реалізував купу подібних корисних моментів. Рекомендую цю програму, особливо експортерам-початківцям. Програма дозволяє зібрати все в одному місці та структурувати знання».
Олександр Айдаров
начальник відділу розвитку ТОВ «ВМ Хладопром»
«Я вважаю, що ми успішно провели участь на Аnuga, бо діяв усе за інструкцією з курсу. Наприклад, важливо провести підготовчу роботу до виставки - запрошувати на стенд у E-mail повідомленнях, соціальних мережах, і при цьому не забувати вказувати номер стенду та як його знайти. Ми періодично робили подібні публікації у мережі Linkedin і це дало потрібний ефект, так ми не тільки заявити про нашу участь, але і допомогли нашим відвідувачам легко знайти нас на виставці серед 4600 учасників. Також максимально заповнювали профіль експонента на сайті виставки. Усі подібні кроки є простими, але дієвими, і таких моментів багато." - коментує Олександр вплив програми Expo Profi Agrifood на успішність участі у виставці Anuga.
Як результат – компанія представила відвідувачам зі 150+ країн світу декілька флагманських продуктів – веганське морозиво з вівсяного молока, фруктове морозиво різних видів та асортимент морозива у вафельному стаканчику. Близько 90 контактів виявили високу зацікавленість у цій продукції і тепер Олександр вже відробляє ефективні алгоритми «follow-up», перетворюючи отримані контакти у клієнтів.
Індивідуальний стенд компанії Хладопром на міжнародній виставці Anuga, що проходила з 05 по 09 жовтня 2021 році у м.Кельн, Німеччина
На цьому Олександр не планує зупинятися. Так, компанія вже доєдналися до каталогу українських експортерів на іншій провідній виставці, що щорічно проходить у м.Дубай, ОАЕ - Gulfood 2022. І попри те, що компанія не матиме там свій стенд, вони зможуть заявити про себе у такому заочному форматі, що особливо може бути корисним та ефективним способом для інших ММСП, адже не завжди вартість участі у міжнародних виставках є підйомною, або іноді вже не має іншої можливості участі через відсутність вільних місць, як у даному випадку з виставкою Gulfood.

У планах компанії подальша експансія міжнародного ринку та нарощення міжнародної виставкової діяльності. Знання та необхідні навички для цього вже є, залишається тільки впроваджувати.

Реалізація навчальної програми Expo Profi: Agrifood стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО), яка виконується компанією Chemonics International. Докладніше про Програму USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО)