ЗАОЧНА УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНІЙ ВИСТАВЦІ SIAL PARIS 2022 В РАМКАХ КОЛЕКТИВНОГО СТЕНДУ УКРАЇНИ
До головної події у сфері продуктів харчування у світі - міжнародної виставки SIAL Paris, яка повертається після 4-річної перерви, залишається всього 2 місяці.

Спільно з Програма USAID з аграрного і сільського розвитку - АГРО оголошуємо конкурсний відбір на заочну участь у виставці 6-ти прогресивних українських ММСП, які хочуть знайти нових покупців у Франції та інших країнах ЄС. Участь можлива у двох форматах.

ВАЖЛИВО! До компаній-ММСП відносяться ті компанії, де кількість працівників - менше 300 осіб, а обсяг річного обороту - менше 15 млн.дол.

Формат - заочне представлення в рамках робочого місця Центру на колективному стенді України з використанням VR-технологій, експозицією зразків та маркетингових матеріалів, публікацією у каталозі "Trade with Ukraine" та на електронному порталі для іноземних байєрів tradewithukraine.com.

Окрім того, 10 компаній із заявників, які не пройдуть відбір на заочну участь, потраплять у каталог "Trade with Ukraine".
Критерії до компаній, які можуть подавати заявку та брати участь у відборі:
- Компанія вже має досвід експорту
- Наявний сайт та маркетингові матеріали англійською мовою
- Наявний експортний відділ чи людина, яка відповідає за експорт зі знанням щонайменше англійської мови
- Наявність необхідних сертифікатів/дозвіл для експорту в ЄС для окремих видів продукції
- Компанія має відповідати критеріям ММСП
- Компанія надає згоду на надання даних щодо обсягів експорту та реалізації у минулому та у майбутньому протягом наступного року
Перевага при відборі надаватиметься компаніям, які виробляють:
- Органічні продукти з підтвердженим сертифікатом
- Продукти free from
- Продукти з доданою вартістю (продукти переробки зернових; варення, джеми, сублімовані ягоди, снеки, ready-meal foods, готові сніданки, готові страви тощо).
Прийом заявок триватиме з 11 серпня по 19 серпня включно. Усі заявки проходимитуть верифікацію щодо відповідності заявленим критеріям. Заявки, які відповідають критеріям, будуть передані на конкурсну комісію для оцінювання. Оцінка заявок - до 23 серпня.
У випадку наявності питань - пишіть на електронну адресу a.bondar@export.kyiv.ua.
ФОРМАТИ ЗАОЧНОЇ УЧАСТІ
Заочне представлення з використанням VR-технологій
Розміщення у друкованому каталозі українського стенду
Така участь передбачає та включає :
  • Представлення співробітниками Центру компанії на робочому місці у складі колективного стенду України з використанням VR-технологій
  • Доставка та представлення взірців на виставці (обмежена кількість, обговорюється індивідуально залежно від розміру та ваги упаковки, продукція не повинна потребувати спеціальних умов та температур зберігання)
  • Публікація інформації у друкованому каталозі українського стенду Trade with Ukraine
  • Створення індивідуального профілю компанії на порталі для іноземних байєрів tradewithukraine.com
  • Публікація про компанію у мережі LinkedIn на сторінці Export Promotion Center в рамках маркетингової кампанії Trade with Ukraine
  • Друк, доставка та розповсюдження маркетингових матеріалів (200 шт флаєрів формату А5)

Вартість: безкоштовно (покривається за рахунок Програми USAID Agro та нашого Центру).

Додаткові можливості:
Компанія може за власний рахунок сплатити реєстраційний внесок виставки для включення їх у якості заочних експонентів на сайт виставки та в офіційний каталог виставки, вартість – 593 євро (+% за перерахування коштів закордон).

Кількість компаній, що буде обрана - 6 компаній.
Така участь передбачає та включає :
  • Публікація інформації у друкованому каталозі українського стенду Trade with Ukraine
  • Створення індивідуального профілю компанії на порталі для іноземних байєрів tradewithukraine.com

Вартість: безкоштовно (покривається за рахунок Програми USAID Agro та нашого Центру).

Додаткові можливості:
Компанія може за власний рахунок сплатити реєстраційний внесок виставки для включення їх у якості заочних експонентів на сайт виставки та в офіційний каталог виставки, вартість – 593 євро (+% за перерахування коштів закордон)
Компанія може додатково замовити друк, доставку та поширення маркетингових матеріалів (флаєрів формату А5) за додаткову вартість – 55 євро/100 шт, або 100 євро/200 шт.

Кількість компаній, що буде обрана - 10 компаній.

Компанії для участі у цьому форматі відбиратимуться із заявників на заочне представлення з використанням VR-технологій, які не були обрані.